Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

To nie jest kolejny blog o niczym

Początki bywają trudne. Jednak kiedyś musiał przyjść czas na ten pierwszy raz. Zawsze marzyłam o blogu, jednak nigdy nie miałam czasu i pomysłu na siebie i bloga. Jestem młodą mamą 10 miesięcznej Gabrysi. Wbrew pozorom dopiero teraz - odkąd zostałam mamą znalazłam czas, by zacząć coś robić dla siebie. Macierzyństwo tchnęło we mnie nowe życie, pasję. Stwierdziłam, że założę bloga. Moje drugie dziecko. W dobie internetu, wirtualnego życia może wydać się to nudne, ponieważ blogi powstają co chwilę, jak grzyby po deszczu. Temat macierzyństwa wałkowany jest non stop, czuje się przesyt. Mając tego świadomość, chciałabym stworzyć coś innego, jednak wiem, że będzie to niezmiernie trudne. Zrobię co w mojej mocy, by wypaliło to, co zamierzyłam. Chyba najgorsze mam już za sobą. Wybaczcie, ale ilekroć w przeszłości (jako dzieciak) dodałam pierwszy post na bloga, zawsze miałam kłopot o czym napisać, by nie przynudzać. Jednak chyba wszystkie pierwsze wpisy wieją nudą i nie da się tego obejść. Trzeba to jakoś przetrawić, a później przecież już jest łatwiej. Dlatego nie chcę się rozpisywać. Myślę, że wszystko wyjdzie w praniu, a ja będę się świetnie tutaj bawić i czerpać radość z prowadzenia bloga. Aha, dzięki wprowadzeniu pomysłu blogowania w życie odkryłam w sobie nowe hobby! Z pomocą męża chciałabym stworzyć własną markę dekoracji do pokoików dziecęcych oraz ręcznie robioną biżuterię dla kobiet, ale również dla małych księżniczek. Zaczynam nową przygodę! A wy, będziecie jej częścią. Trzymajcie kciuki :) Do następnego wpisu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 NowoczesnaMatka , Blogger